02 مايو 2009

الإنتظار


أراك تنتظرني .......
و أكاد أجزم أني رأيتك خلف الباب ,

أتلهف بقايا عطرك في أي شيء ,
وأري خطواتك في كل مكان ,

و أجد كلماتك تأسر لساني ,
و أسمع صوتك يحتل أفكاري
,
ما عدت أذكر كم سالت دموعي في غيابك
وكم من ليالٍ قضيتها وحيدة في إنتظارك
,
كل ما أعرفه الآن ......
أن حياتي كلها شتاء قارص
يدفئه شعاع الشمس أحياناً

هناك 9 تعليقات:

وعجبى.....! يقول...

اتلهف بقايا عطرك فى اى شيئ
وارى خطواتك فى كل مكان
ما اجمل الكلمات التى قرأتها فى المدونه الجديده لكن لم أكن اعرف من قبل انكى شاعره بمعنى الكلمه فكلما قرأت قصيده
تجر قدمى الى الاخرى لتمتع عينى وتملاء وجدانى بأحساس الكلمات.

Unknown يقول...

اولا الف مبروك على المدونة الجديدة مع انها جاءت متاخرة ..ثانيا مقطوعتك انتظار فى منتهى الجمال فالمشاعر فيها صادقة والكلمات هادئة تنم عن قلق الانظار فدمت مبدعة...

عالمى الخاص - عاشقة الورد - يقول...

وعجبى.....!
أشكرك جداً جداًعلى كلامك الرقيق
الحقيقة الكلام دة كتيير قوى عليا
على فكرة إنت أول زائر للمدونة بعد إعادة ترتيبها وفتحها
شرفتنى بزيارتك الغالية

عالمى الخاص - عاشقة الورد - يقول...

محمد فلفل
الله يبارك فى حضرتك
الحقيقة المدونة مازالت فى طور لتحديث وإعادة الترتيب والنشر ولم أعلن عن إفتتاحها بعد واذلك حضرتك لم تتأخر فى المباركة بال بالعكس أعطتنى دفعة للأمام للإستمرار فى فكرتى
أشكرك على زيارتك الغالية وتعليقك الجميل

فتاه حالمه يقول...

عووووووووووووووووو
انا جه هنا هيييييييييييييييه اخيرا جمع اللينك ده
عارفه يا عاشقه يا لذيذه انتي ايه اصعب انتظار
لما تكوني عارفه انك منتظرة شئ عمرة ما هيحصل مستحيل انه يحصل
لما تحبي حد وهو كمان يحبك بس قربكم مستحيل
لما تقولي بحبك النهارده وانتي عارفه انه ممكن بكرة يسمعها من غيرك
لما تشوفي ابتسامتك معاه النهارده وانتي عارفه ان دموعك ليه بكرة
الانتظار شي قاتل لما تكوني عارفه اخره ايه من قبل لما يبتدي
كلامك رقيق اوي
انتي كمان وحشتيني علي فكرة وانتي بجد طيوبه اوي

yoyo يقول...

صباحك سكر
انا سعيدة جدا بمعرفتى بمدونتك واشكرك على زياراتك الرقيقة لمدونتى

الانتظار كلمة تحمل الكثير و الكثير يا عزيزتى
ما اصعب الانتظار حين نتتر وهم وسراب محال ان يتحقق ولكن بداخلنا امل ان يتحقق
انتظار يحمل بين طياته قلق وخوف من المجهول مع اشراقة شمس

تحياتى و تقديرى لقلمك المبدع
تحياتى
يويو

عالمى الخاص - عاشقة الورد - يقول...

فتاة حالمة
ميرسى يا قمر على الكلام الجميل دة كله
الحقيقة كلامك انتى أجمل بكتير
أشكرك على زيارتك الغالية

عالمى الخاص - عاشقة الورد - يقول...

yoyo
أشكرك على تشريفك لمونتى المتواضعة
كلماتك ووصفك للإنتظار شىء رائع
نورتينى
سعيدة جداً بمعرفتك

تعليقات سابقة يقول...

قهوة بالفانيليا - شيماء علي يقول...
انا موجوعة اوي على فكرة ..
انا كمان نفسي افتح الباب و الاقيه مستنيني ..
و نفسي لما ارجع مصر الاقيه جنبي .. و بيقول انه هيفضل معايا على طول ..
بس دة مش هيحصل ..
على فكرة انا بامر بحالة سيئة جدا جدا .. مش عارفة انا بفضفض لك ليه ..
بس انا كمنا.. قلبي واجعني اوي ..

:)

الاثنين, يوليو 14, 2008 8:58:00 م


صدى الصمت يقول...
انا كمان والله ياشوشو تعبت بجد ومش عارفة نهاية الفراق هتكون امتى ونفسى فى خيط امل اتعلق بية ,اشكر على ثقتك بيا

الثلاثاء, يوليو 15, 2008 11:49:00 م


bastokka طهقانة يقول...
الشمس بتشرق من جوانا
مش مستنيين حد ينور لنا قلوبنا و لما يغيب تبقى برد و خوف
خليكي قوية و مفترية

اوروفوار

السبت, يوليو 26, 2008 8:52:00 م


لماضة يقول...
جميله كلماتك
بس انا مش بستحمل الكلام الحلو ده بصراحه
خصوصا لما بتيجي سيرة الدموع
الف مبروك على المدونة
ومبروك علينا الكلام الحلو

الأحد, يوليو 27, 2008 3:21:00 ص


صدى الصمت يقول...
طهقانة.....
والله نفسى يكون عندى الجراءة والقوة ال عندك دى حأحاول أكون قوية بس مأوعدكيش أنى أقدر أكون مفترية

الأحد, أغسطس 03, 2008 2:58:00 ص


صدى الصمت يقول...
لماضة....
الله يبارك فيكى وشكراً على تعليقك الجميل

الأحد, أغسطس 03, 2008 2:59:00 ص